PANIK !?

asså herregud... jag har panik ! jag vet inte hur jag ska se ut i håret på skolavslutningen ! och mamma tänker inte bestämma åt mig ! :@@
serri , as jobbigt !
jag tänker inte bara ha utsläppt !:s
men får väl leta lite ;)
jag har ju iaf 2 veckor på mig ;pp
men aja ,
dagen har vart okej :p
på so:n så ska vi göra en redovisning om en person från stormaktstiden (jag och emil ska skirva om gustav II adolf)
hehe , de kommer ju gå toppen!! or not..
men aja ,
sen stack jag till fagersta och mina damp kompisar
hehe , aa men de va kul , vi fick se våran film som ska spelas upp på söndag , måste bara säga en sak : vi e fan grymma !
den va as bra ! men inte så lång dock.
menmen , de tog as lång tid att göra den !
men vi e bäst iaf ;)
men nu ska jag dra och fixa lite saker ;)<3
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0