O-N-S-D-A-G

idag va vi på skolbio... den sög gissa vilken de va ?
torkel i knipa  eller vad fan den heter ?!
sög gjorde den iaf..
sen så efter skolan va det vattenkrig alla mot samme och vikarien ;)
haha, dom gav upp så vi vann :DD
hehe ,
och sen så gick vi och köpte glass jag mamma malva thilde och clara,
sen stack vi hem  , och nu har jag legat ute på en filt hela tiden .
sen vid 5 skulle jag hem till pappa , och klockan 18 ska vi på något möte i aulan om sråkval...
BLÄ !
men nu kom solen framm så nu ska jag sola vidare,
pusss
juste i går så va jag linnea och ullis ute och cyklade 3 mil !
ni läste rätt.. 3 mil !!
åh , nu ska lill kusinen slagga här för doms familj ska göra något i v-ås och kommer hem sent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0