fredag♥

Maggie om TORSDAG !♥:
Vad var du på för stall? :) <3



sv: jag var på avesta ridklubb :)
jag gick där när jag var mindre men sen slutade jag..
så igår följde jag med mina kusiner som fortfarande rider där :)<3



men idag så hade vi en lektion i klassrummet.
då kom robbis och annis och pratade om kamratstödjarna inför 7an :)
de va kul..
och sen va de rast, så stack vi till slöjden.. syslöjd. jag hade 26/30 på provet förra veckan..
men sen käkade vi , inte precis den godaste maten.. men tur att de finns mackor :DD
haha , sen hade vi läxläsning oaaa , så stack nåra till parre och där kollade vi på film bratz (stavning !?)
hahaha , men de va ap kul :DD
så nu har jag och linnea ( www.linnearenfors.bloggplatsen.se ) vart hem till mig och städat mitt rum lite snabbt ;)
och nu sitter vi hos nea och har precis städat klart hennes rum :D
nu ä de fint både hos mig och hos hon :D
haaha ,
juste imorn fyller per år så jag kanske inte bloggar så mycket då !
men
pusss
juste ,julia kommer också lite senare tror jag ;)


fina julia :*

och min fina nea :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0