dagen♥

idag så va de helt okej i skolan..
men jag måste byta klänning (till avslutningen)..
för att emma har köpt en lika klänning som jag hade köpt (?) det lät som de när hon skulle förklara hur den såg ut som hon ville ha !
men asså jag har inget emot att hon köper en sån klänning det är bara det att jag inte vill ha lika klänning som någon annan !
så jag ska kolla på nå andra klänningar !<3
men aja , sen på idrotten så typ ramlade jerry eller nått (?)
stackare ! han hade jätte ont och hans fot var jätte svullen !:s
hoppas den inte va bryten ! :(
men sen stack jag till mammas jobb så fick hon locka mitt hår , hade ändå inget annat för mig ;)
och sen stack jag till fagersta till mina älskade mupp kompisar !:*
dom satt ute i solen och typ dampade ! :p
dom är ju som dom är dom där amazing ungarna !:*
sen typ va de as kul på teatern som vanligt ;)
sen stannade jag till 7 ute  , och vi stack till något som hette cp parken !? :o
omg.. men sen kom per och hämtade mig ;)
och sen kom jag hem och gjorde ingenting .. men nu ska jag in i duschen ..
pusss
lite normalt folk♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0