VET ALDRIG VAD JAG SKA SKRIVA I DEN HÄR DUMMA RUBRIKEN !!

inatt sov ja hemma hos moa:)
dom har köpt ett nytt tält. som är jäääääätte stort !:o
höll på att svima när jag såg de !:o
menmen..
de va kul i allefall ;)
jag och moa satt och gjorde skugg figurer. de va as kul !alla höll på att garva ihjäl. men sen när vi väl hade somnat eller aa , typ alla.
så väckte moa mig och sa "cajsa , kan du gå ut och hämta colan ?"
jag bah "nneh"
sen så typ somnade jag om då väckte hon och hanna mig genom att lysa med ficklampan i mitt face..
och då dom bah"cajsa , kan du komma och sova brevid oss ? det är någon utan för!!" jag bah: äh , sluta !
så ringde moa in till sin mamma och sa"mamma , kan du komma ut och kolla vad det är utan för vårat tält ? de e någon där och vi vågar inte titta!!"
så då kom hennes mamma ut och sen kom hon in och bah "de va bara katten !xd
gissa om jag höll på att dö av garv då eller ?
men sen så somnade vi .så kl 7 hör jag dom utanför tältet, men jag forsätter att sova. sen halv 8 är det någon som kommer in och skriker till mig och amanda "DET ÄR FRUKOST !"
då vart jag liite arg.men aja .
sen vi 11 kom mamma och hämtade mig sen så va ja med lydia , vi hann inte göra så mycket;)
så sen tog jag sellis med henne hem en bit så då gick jag hem till pappa för han kom ju hem från egypten i går kväll :pp
men nu måste jag sluta skriva för min data dör snart !
menmen, snart ska vi till alen och äta;)
så pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0