ledig idag ;)

wiie , är ledig idag imorn lördag söndag och måndag :D
underbart<3
idag ska jag nog bara chilla.
om det blir lite finare väder som jag inte tror att de kommer att bli så ska jag sola ;)
men imorn drar jag och elelta till avesta ;)
sen så slaggar jag där ;)
och sen lördag-söndag sover hon nog kanske här !;)
eller så sover jag hos henne , de har vi inte bestämt än ;)<3
hehe ,
men de ska bli kuuuul.
så nu ska jag byta om (myser i min onepice)
och btw , jag e över lycklig !:D
för jag hade tappat bort mitt tomas sabo armband... men nu har jag hittat de :DD
de låg i ett fack i min väska -.-
och vet ni ?:D
nu är det 3 skoldagar kvar :D
och de e nästan bara städning och så ;D
hehe , och på torsdag ska vi egentligen sluta 3 men vi får sluta halv 2 :DDDDD
haha  , för då ska vi ha avslutnings fika och få reda på klasserna :DD
wiie , men jag e närvös . jag vet inte varför men jag bara är de !:s
hehe ..
jag vet jag e töntig !men  ändå !?
:s
hehe ,
men nu kännde jag att de blev lite långt här. så nu ska jag gå och byta om ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0