hur lyckas jag ?

hur lyckas jag med allt ?
btw , sorry att jag inte bloggade igår. men jag va med moa och julia och johanna :D
men då så hade vi planerat att jag och moa skulle åka en annan väg för att se om johanna märkte ! (julia visste om de!)
sen så satt min sko inte helt fast på foten och då skulle jag dra upp skon och då åker skon in i däcket så jag ramlar och skrapar upp precis hela knät.
menmen.. och nu när jag går så kan jag inte ha bent rakt. så de ser jätte mongo ut.
men aja , snart kommer thilde upp till mig. sen skulle jag va med moa men hon får nog komma hit sen.
För jag kan varken cykla dit eller gå. jag har inte någon stjus heller. och kedjan på mammas cykel har hoppat av och jag kan inte fixa de.
men nu ska jag göra något annat. kanske dag 2. menmen.
pusss
<3333333333333

Kommentarer
Postat av: Maggie

Hur lyckas du med allt? <3

2011-06-23 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0