eskiln idag med !

igår va vi vid eskiln. så kul vi hade asså !!
tror att vi slog rekord i att åkte rutschelbana (stavning) haha !;d
sen så träffade jag amanda, michelle och sabina. sen när ja stog och åt glass så kom bah gugge och aa , fyfan va rädd jag vart ! han bah kom från ingenstans ! xd
men jag ska iaf vara lite extra snäll mot pappa idag(aa)
för jag vill beställa lite kläder (yy'
haha<3
nu sitter jag och lyssnar på min justin lista på grooveshark
menmen.
nu ska jag måla mina naglar (yy'
hehe,
juste, har fått en jätte gullig kommentar också ! blir jätte gld för alla fina kommentarer !(:
Linnea Andersson ([email protected]) om Dag 4- något du saknar:
Hej! vad trevlig dina inlägg är! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer! =) Ha en kul helg :)
sv: tack så himla mycket !! vad glad jag blir !!:)
det ska jag ha !! du får också ha en kul helg !:)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0