dagen

Idag va de ganska okej dag.
jag har punka på min cykel så jag cyklade inte idag.
iskolan hade vi inte nå lektioner utan vi kollade på film typ hela dagen jackass 3D.
sen så efter lunch så fick vi avslutnings fika , bulle chokladboll och fanta/cola.
så fick vi kolla på bilder sen vi va små !:')
herregud så jag såg ut !:o
menmen,
sen fick vi reda på klasserna , och jag satt och grät , men jag vet inte varför tårarna bara kom.
jag kom i 7a med lovisa och julia.
det är nogdom jag kommer att vara med mest
så efter de satt vi och grät i kapprummet ett tag och bara pratade.
sen gick jag till mammas jobb. och där väntade sara(pontus mamma) och pontus.
så åkte vi till fagersta.
tänk. det här va den sista dagen på mellanstadiet.
herregud. det känns som att vi började 4an igår liksom.
det har gått hur fort som helst !
jag kommer att sakna er !<3
menmen.
imorn är det skolavslutning. kan inte fatta det , kan inte fatta att jag ska splitras från min klass. vi har liksom hållit ihop i 7år.
men nu ska jag dra,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0