Avesta ♥


Har vart i avesta sen kl 13.00 idag ;)
kom hem för ett tag sen ;)
Vi har haft jätte kul jag och mamma !♥
Mamma är ju lite shoppning galen så när vi skulle köpa begravnings kläder tills på onsdag så sa mamma
- cajsa ! va inte dom här fina ? (håller upp två tunikor ) vilken av dom vill du ha på begravningen ?
Jag säger:
- jo ! båda va jätte fina ! men jag vet inte vilken av dom jag vill ha !
mamma säger:
- äh ! dom va inte så dyra ! vi tar båda två !
Gahaha !mamma du har så bra lösningar på vissa saker ibland !;)
köpte det här (kanske kommer bilder sen !)
  • en tröja
  • ett par shorts
  • strumpor
  • två tunikor
  • en väska
De kanske inte va så mycket. men de va AS mycket rea på hm !
mamma handlade för över 1000 kronor där ! och allt kostade under 100 ! :o
haha !;)
menmen.
btw. Om ni undrar varför jag ska ha begravnings kläder så är det så att min gammel mormor har dött.
så på onsdag ska vi åka till köping och då ska jag även få träffa släkt som jag aldrig har träffat.
hm..
men hon va ju sså himla gammal ! så de va nog skönast för henne att få somna in förevigt !
zofia♥
menmen ,
ska göra lite annat nu !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0