Svar på frågestunden !;)♥

♥Kan vi träffas någon dag ?
sv: klart vi kan !:)<3
♥Vilken är din favorit marabou smak ?
sv: vetinte , typ nötter ?
♥Hur länge brukar du sova ?
sv: det är olika, men mellan typ 9-11 ;)
♥Gillar du mig ?
sv: klart jag gör ! men som en kompis !<3
♥Vad är det bästa du har gjort ?
sv: jag vet inte, typ köpa min kamera ?:)<3
♥Brukar du sjunga i duschen ?
sv: ja det gör jag ! haha !
♥Gillar du din klass på csk ?
sv: ja de gör jag !
♥Vad har du för färg på din tandborste ?
sv: hos mamma har jag en grön  och hos pappa en rosa !:)
♥Vilken är din bästa sida på internet ?
sv: FACEBOOK !!
♥Vad har du för mobil ?
sv: en Sony Ericsson j20i hazel
♥Träffas snart ?
sv: ja!! när du kommer hem från sthlm !
♥Har du någon kille på g ?
sv:´nej ! singel och heelt nöjd !;)
♥Visst är jag bäst ?
sv: nej julia, du är inte bäst !
♥Vilken e din favorit dricka ?
sv: inte cola iaf !! 7up tror jag !
♥Visst är justin världens sötaste ?
sv: ja !!!
♥vilken glass är din favorit ?
sv: jag vet inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0