BACKEN :D♥

heej bloggen ;d
idag har man vart i skolan som vanligt , de va väl helt okej (aa'<3
haha , i morn har vi prov ! :o
och sen så ska vi kolla på film så då få man ta med typ festis eller saft eller nått och chips pocorn eller ostbågar eller nått (aa'<3
men vilken film , vet jag inte ! :s<3
på idrotten åkte alla skdskor typ , utom jag nea elelta freddan emil b simon elise och felicia , fast jag gick promenad
med nea elelta freddan emil b och simon , hahaha svin kalt !
men sen så åt vi , var väl ganska okej mat .
men sen så hade vi svenska och läste tråkiga vargspåret -.-'<3
den e skit äcklig !
ueeaw , men aja ,
har pluggat som bara den ! ;o måste fixa frågor åt lovisa 5 stycken !;o pappa får hjälpa mig ;d<3
vi har 2 prov imorn ! ;o svenska och matte ! ;o<3
fett drygt ! hahaah !<3
men i kväll blire att dra till backen ;dd♥
hare bääst ;dd<3
pussochhej :*♥

Kommentarer
Postat av: Elelta A T

Du måste skojja om hur kallt det var!:D<3

2011-01-26 @ 16:10:18
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0