skolan

Har precis nästan kommit hem från skolan , eller , aa typ 45 minuter sen ?
men aja ,
grymt kul dag idag ;D
förutom 1sak !
det va att vi hade den där äckliga vikarien på gitarren..
han va as konstig ! :oo
allvarligt jag klarar inte av en enda lektion till med han !!! :o
fast.. nästa vecka måste vi ha han .. sen kommer BENGT TILLBAKA :DDDDDD
ååh , gud !
matten.. GAHAHAAHAH , ni e allt speciella ni.. men grymt kuliga :D
haha :*
kuuuligt värre ..
och mina kompisar vid bordet jag sitter vid.. ni har också stora problem !
å svenskan bah moa och jerry började dampa och dögarvadeav ett litet kudd ?
asså , ni måste driva med mig ? xd<3
menmen .. sen gick jag och lovisa och köpte något att dricka och pringels :D
för vi ska titta på gullivers resor .. som jag och nea redan har sätt ;D men dock inte i 3D :s<3
menmen.. nu ska jag väl ta och plugga lite.. ;D<3
sen 5 över 3 är my super sweet 16 ;d
ja sitter då och drömmer.. STÖR EJ !
pusshej/cajsalautner
bdb lautnersflickah
slänger in en bild på snyggingen min ;)
Lika söt som liten :*<3
släng in en kommentar ;D<3

Kommentarer
Postat av: agnes

åååh han är så snygg!!!! <3

2011-02-23 @ 16:22:47
URL: http://aagnesown.blogg.se/
Postat av: Maggie

Ruulig skoladag du verkade ha hihi ;)<3

2011-02-23 @ 17:37:52
Postat av: coolacajsa <3

agnes:

eller hur !:o<3

maggie:

japp , grymt kul ;D<3

haha :*<33

2011-02-23 @ 18:06:43
URL: http://luddehlundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0