Linnea , jag älskar dig !

heej bloggen .
igår va jag först i backen till typ 1..
jerry va faktiskt ganska bra ;)
hans första åk tog typ 30 minuter ,hmmm.....
och idag så åkte han också då åkte han ner på typ 1 minut ? :o
Sen så åkte jag mamma och fanny till avesta och köpte :
  • ny fondatoin och nån typ dyna och nån tvätt till dynan.
  • 2 st tröjor
  • byxor (älskar dom !)
  • en kofta (älskar den)
inte så mycket , jag vet !
men skulle bara handla kris kläder för jag har typ inga kläder ?
men aja , sen så gick vi över till grannarna ..
så typ halv 7 skulle jag hem till min linnea !
kulkulkul !!
fast ändå lebbigt ! :s
hahahaha .
sen imorse vaknade vi av att någon ringde och väckte oss kvart i nio !? :ooo
ofta man ringer så tidigt !
sen fick jag o nea typ damp ?
så stack vi till backen :DD
hahaha kul älskling: *
lurade med nea och jerry i mördar backen (yy'<3
hhahaha,
grymt kul helg asså ! :*<3
tack alla !!<3
men nu skajag äta sen packa och hem till pappa :)<3
pussochhej :*<3

Kommentarer
Postat av: Elelta♥

Hhaha lebbigt , mördar backen ??♥ Hhaha du är så rolig...;D

2011-02-06 @ 20:23:28
URL: http://mulifeaseleltaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0