har vart i backen nyss..

Och vi hade ganska kul faktiskt :D
mili var jätte duktig.. skrek bara lite första gången i liften , sen gick det grymt bra !:D
grymt mili ;D
och eleltas skidor va paj ;(
så den sista halvtimmen tyckte jag synd om henne så jag och hon böt.. så hon fick låna mina (:
och jag fick stå och glo vid liften som en jävla pundare.. men men , man gör allt för sina kompisar ;D
du var faktiskt också duktig elelta ;)
menmen ..
nu sitter jag här och lyssnar på min favvo låt (yy'
haha , den e med i ett barn program xd
haha , VICTORIUS - MAKE IT SHINE
as bra låt ju ;D
haha ..
men det va faktiskt inte så kallt ute ! wiie ;D
hann ju inte se elelta i backen så hoppas det löser sig imorn !
längtar sjukt mycket till imorn !
kan det inte bli imorn nu ???
haha , men en sliten bild på mig nu..
så ser man ut efter att ha åkt i backen... inga kommentarer på mitt utseende , TACK !
pussochhej/cajsalautner:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0