glad alla ♥ans dag !

glad alla hjärtans dag alla !!♥
Idag i skolan va det typ som vanligt..
på idrotten körde vi handboll ,
jag och mili e kingsar på de asså ;)<3
haha
sen så bytte jag om och allt på 2 minuter ! för jag och linnea skulle och köpa en varsin röd ros till mammsen :*
älskar dig :*
så på mammas jobb träffade jag freddan ;p
fint håret blev freddan !;)
haha , och jag färgade håret ? ;o
såäre om morsan min e frissa ;)
så stack jag till fagersta :)
kulkukul :DD
haha , michelle
-cajsa style ;D
ahahahahahahahahah ;*
sen så stack jag hem ;)
så käkade vi .
sen typ har jag sittit vid datan och nördat ;)
menmen ..
nu kommer en sliten bild på mig ;)<3
sööt . not !
pussochhej /cajsalautner:*<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

Omg gud vad fin du är!:')<3

2011-02-14 @ 21:48:25
Postat av: Agnes ♥

så fin <3

2011-02-15 @ 18:52:55
URL: http://aagnesown.blogg.se/
Postat av: coolacajsa <3

svar:

maggie, du är fin<3

agnes , du är fin<3

2011-02-16 @ 17:23:41
URL: http://luddehlundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0