FREDAG :D♥

hejhej ;)<3
Idag så va de den kortaste dagen ;D härligt ;)
parre va fan as nice ;DDD<3
skit kul asså , och jag som redan hade as ont i halsen i morse har ondare nu för vi garvade så mycket ! xd<3
Men om ungefär om en timme så ska jag och mili hem till julia :DD<3
gillagillagilla :D<3
pusspåer :*
men över helgen ska eleta till örebro , och hon fick inte ta med sig datan för den kunde gå söner eller nått ...
så jag ska gästblogga :D
men har inte fått adressen och lösenordet än...
ska ringa henne senare , efter vi har kommit hem från julia . om hon e vaken då ;pp
men ska nog kanske titta på twiligt i morn kväll ;) har ju inte sett den på typ en månad ! ;ooo<3
OGILLA !
menmen....... Parre va iaf helt toppen ! en klockren 10a !!! :*<3
puss påer !:*
bilder från parre/julia kommer imorn ;D<3
asså längtar ihjäl tills julia kommer och hämtar mig :DDD
men nu blire väl att typ fixa lite och måla om naglarna ;D
såå , hare bääst ;dd<3
pussochhej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0