dag 05- mina syskon

Jag har 3 systrar ,
wilma
20 år och bor i gävle hos sin mamma.
älskar musik och mode (somjag )
och att hon är världens bästa wilma !<3
clara
8 år och bor med mig varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa.
ganska dryg liten plutt dendär clara asså.
Fast jag älskar henne ändå.
hon gillar att rita (tror jag ) och att dryga på mig..
fanny
är 1 år och bor bara hos min mamma.
hon älskar att dra i mina läppar och riva mig i ansiktet . och bita mig i näsan e hennes favvo intresse..
Hon hatar att sova..
och älskar min data..
men jag älskar henne ändå<3
wilma för 2 årsen tror ja
clara på skolavslutningen 2010
Fanny i sommras vid båten :)<3
Det va mina syskon :)<3
älskar er..
pussochhej/cajsalautner:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0