Dag 01 - om mig

Jag heter cajsa lundin och bor i en liten håla som heter norberg.
Jag älskar min familj och mina kompisar.
Det ända som e roligt här ibland är marknaden och backen.
jag har inte bara kompisar här i norberg utan i lysekil fagersta och örebro.
Och jag saknar mina kompisar i lysekil och örebro !
Jag var beräknad att komma  någon gång innan den 27 augusti , kommer inte riktigt ihåg vilket datum . men jag föddes den 18 september.
jag älskar att styla hår och sminka , jag älskar också kläder och skor !
Några av mina vänner heter Linnea Lydia Mili Elelta Julia Moa Emma Amanda Malin l Michelle Sabina v fanny agnes b-o agnes a och massa fler !
2 av mina drömmar är att bli skådespelerska eller frisör.
Jag blir lätt kär.....
och jag färgar håret ganska mycket eftersom att min mamma e frisör.  jag har vart brunett och blondin (lite olika blonda )
Det va lite om mig ;)
Lite tråkig fakta om mig
  • jag är 1,65m lång
  • jag har sko storlek 39-40
  • jag bor varannan vecka hos pappa och hos mamma.
  • jag har 2 helt olika storlekar på rum hos mamma och pappa , det e litet vid pappa och stort hos mamma
  • jag vill flytta till lysekil !
  • jag önskar våran klass va som förut....

Lite tråkigt om mig jao ,
men nu ska jag kolla på mitt favvo program :D
SOLSIDAN:*
pusshej:*<3

Kommentarer
Postat av: Elelta

2011-02-07 @ 14:31:21
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Elelta

Hahah jag vet typ allt om dig;D<3



Jag vill bli sångerska eller en mode designer till kläder och skor;D<3Köå dem då♥



Kram eleltaa

KOMETERA PÅ MIN BLOGG

2011-02-07 @ 14:33:48
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0