Chill idag !:)<3

Idag ska jag bara ta det helt lungt , kanske träffa linnea eller nått..
men sen ikväll ska vi ut till karlbenning jag per clara och fanny :)
För mamma ska ha tjejkväll med sina kompisar ;pp<3
men jag ska ta med mig datan ut till karlbenning så jag kan ju blogga där ;p
och nu fick jag bara en känsla ...
tänk dig sommar vid båten nu.....
i'm in my dreamland..
haha ,men gud vad jag vill ut till båten nu !!!!! :s
Hoppas att vi får andra roliga båtgrannar där....(:
Nu när hanna inte ska dit tror ja ?
men ååh , vad jag längtar till sommarn ! då blire lysekil också ;ddd<3
Guuud vad jag saknar er !:*
menmen.. imorn blire ksk Emily ;D
menmen..
nu ska jag gå och fixa mig och käka frukost ;pp<3
pussochhej/cajsalautner :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0