YOU ARE THE FUCKING BEST !

har haft en grymt rolig dag med mina cp kompisar !!
först så vaknade ja vid 9  och då hade elelta redan vart vaken i en timme  ?? :O
haha ,
sen käkade vi frukost och gjorde iordning oss så kollade vi på busstider kvällen innan så stog det att bussen gick tio i elva så då skulle julia komma halv elva , men sen kollade jag igen på morgongen för att vara helt säker , men då har dom ändrat buss tiderna till kvart över 12 ?? :o
så då kom julia halv elva ändå så tittade vi på teen mum 2 ;d
kuul ,
sen stack vi till fagersta , och jag lovar er ! jag har gått upp minst 78 kg så jag måste ut och röra mig imorn !! ;D
hehe ,¨
menmen,
sen så kom vi hem så då vart vi så rastlösa (vi va hos elelta). så då cyklade vi hem till mig , oc då chattade jag med jerry, så då undrade han om vi ville hänga med han till noren och bada ,
så då bytte jag och julia om (ifall vi skulle bada) men eleta vågade inte !;)
haha så sen så stack vi dit med samme. ,
men jerry låg redan i vattnet när vi kom dit .
sen kom samme efter ett tag och han bah hoppade i vattnet !? :o
hehe ,
men aja så jag ville inte bada eftersom att jag är ganska förkyld och jag vill ju inte vara sjuk på skolavslutningen , så efter den kan jag bada lite till ;)
menmen , julia badade iaf , sitt första dopp ! good girl ;))
hehe , sen så stack vi hem till mig så beställde vi pizza, vi beställde hem körning :)
orkade inte gå dit ;)
hehe ,så då åt alla från min pizza :(
men jag skulle ändå inte orka alla. men sen stack vi ut och cyklade så då mötte vi lovisa så va hon med oss. de va sååååå kul !!
hehe , sen började jag att frysa så då stack typ alla hem !;)
så nu har jag kollat på en film den hette "the holliday" den va ganska så bra ;)
men nu är jag såå himla trött och imorn ska ja ju va med elelta och lovisa ;)
så nu ska jag nog sova ;)
pusss


älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0