until you're mine<3

idag sov jag till typ halv 11 tror jag.  Sen så gick jag ut och gick med mamma fanny clara och michelle !:D
vi gick och handlade godis på konsum sen så gick vi typ hem ;)<3
Sen så börjadedet att regna, då frågade clara och michelle om jag ville springa ute med dom i regnet !:o
jag bah NEJ !!
de såg ut som dom hade duschat med kläderna på !:o
dom va dyngsura !:o
haha ! sen så kom lovisa den dampiga ungen !:*
hon åt upp allt mitt godis !:(
menmen. sen så har vi bara ätit och nu sitter ja här och dunkar justin musik !:**<3
Maggie om #prayforjustin#:
När började du gilla justin bäver?? ;Ooo<3
du gjorde väl inte de förut? <3
sv: Jag vet ingen som heter justin bäver !:(
bara justin bieber !!
och han är bara så dunder snygg att det inte går att inte gilla han !:(
:**<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

bläääää Cajsa xD<3

justin B-Ä-V-E-R heter han faktiskt :*

2011-06-25 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0