TORSDAG !♥

heej bloggen !
idag så va vi i skolan alla rätt på so provet :D<3
haha , sen så kollade vi på en film . sådär va väl den ..
men sen gick jag hem och fixade lite , har vart över till avesta och handlat dop present till eddie :D
och födelsedags present åt lydis :D<3
så köpte jag strumor :D
och typ så skulle vi handla mat ,
sen så kom vi hem då plockade jag undan lite på rummet och så...
nu sitter jag här och trökar och väntar på att maten ska bli klar PANNKAKOR :D<3
haha , jag e på väldigt flumm humör idag  , hhmmm .....
haha fiskarna som jag gick förbi vid i affären , dom stirrade på mig ! ;oo<3
hahah . men nu ska jag kanske fixa med någo annant ;)<3
så....
hare bääst ;dd
pussochhej:*

Kommentarer
Postat av: Elelta♥

Jag hade också alla rätt:D<3

Ha kul på Lydia´s fest:D



Cajsa party dance like a rock star♥

2011-01-28 @ 19:56:21
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0