SVAR PÅ FRÅGORNA !:D

1.vem var din största kärlek ?: haha , jadu... jag har gillar många men jag vet inte riktigt vem den jag gillade mest var...
2.vad gillar du för musik ? : bra musik ! haha , nej men typ som cody simpson , bruno mars , katy perry , ja de va väl  typ nåra av dom jag gillar !
3.vilka e dina bästa vänner ? : jag har många riktigt bra vänner , som till exempel mili linnea lydia lovisa elelta och julia. Det e bara några av mina underbara vänner.
4. är du kär ?: nej , eller aa , inte kär men jag gillar en litegrann iallafall ;)
5. vill du vara med mig igen ? : haha , maggie -.-' nej absolut inte ! Men jo , det e klart jag vill !;)<3
6.har du någon favvo mat ? : ja eller aa , jag gillar faktiskt tacos ganska mycket , men inte någon speciell favvo mat direkt ;)
7.vet du någon bra sida att ta bilder med webben ? : ja , jag vet 2 sidor , första sidan e  cameroid.com en världigt rolig sida ! och thelolcam.com men då måste man ha facebook !
8.hatar du någon ? : japp ! det gör jag , fast jag säger inga namn.... !
9.vem var din första kärlek ? : hmmm..... det var nog någon på dagis faktiskt hahaha , kommer inte ihåg namn , men så var det ! ;s
10.har du varit tillsammans med någon/några i din klass ? : ahaha , ja faktiskt !
11.hur lång e du ? : jadu , jag vet inte exakt men sist jag kolla (september) kan jag ju inte ha växt så mycket , men då var jag 1.65m ;)
12.vilken stad skulle du vilja bo i ?: haha , inte i norberg iallafall ! jag tror som det är du att jag vill bo i Lysekil faktiskt !
13.vilka tv program brukar du titta på ? : jag kollar inte på tv lika mycket som förut men solsidan självkalrt , och familjen annorlunda (också ett måste !) sen kanske teen mom och made och program på mtv ;)
14. vad heter du i mellan namn ? : kul fråga anki ! linnea isabelle....
15.vad har du gjort i helgen ? : roligare fråga anki ! lördags ; va i backen hela dagen :D söndag: dop min lilla kusin eddie ;)

pussochhej :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0