Datan i skolan.... JOBBIGT !

chacha bloggen ;)♥
har ju vart sååååååå duktig och glömma min data i skolan .... jobbig situation ! "/
men jag tar mammas eller pers data tills på måndag ;)♥
så jag överlever ju !♥
haha , har ju vart med mina 2 störda men underbara älsklingar igår/idag :)<3
igår va vi med frida :) skiiiiiit roligt hade vi :)♥
så skulle vi klä ut lydia till hannah montana (min syster har en sån peruk)
och nea till ashley tisdale ,
haha så skulle vi ha "miss perfect" galan ;)<3
hahahahahah xd<3
älskar er mest :*<3
så typ hade vi lite damp oså , aa våran humor kan ingen slå :*<3
haha , idag va vi o bowla (aa'<3
as kul , nea vann (bara för att hon hade staket) jag kom 2a (hade också staket ) och lydia sist , (för hon inte hade de )
hahaah :*<3
älskar er sjukt mycket :*
ni e för underbara !<3
men aja , hare bra ! ska nog in i duschen nu ;)<3
pussochhej :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0