dagen (yy'<3

♥Heej bloggen ,
idag vare skolan som vanligt ! va väl  helt okej ;)
sen så på idrotten så gjorde vi typ basketfia :s<3
haha vårt lag vann så vi fick slappa medans som andra fick göra:
2a: 20 upp hopp
3a: 30 upp hopp
4a: 40 upp hopp ;)<3
hahaha , vårt so arbete ska vara klart tills imorn :s
Shit !
alla läxor också ! herregud va drygt !
får sitta med et glas varm obóy o plugga som bara den ;)
men har värkeligen glömt en sak , och det skäms jag över jessica ! förlåt !
men jag har fått världens vackraste affich ( stavning ) av henne . så tack så himla mycket jag älskar dig jessica :*♥
Och jag har funderat , jag ska nog börja med dagens heting ? (aa'<3
börjar redan idag ;)<3
men idag har jag vart med älsklings linnea :*♥♥
vi badade spaaaa ;) men thilde och malva :*♥
haha , bilder kommer ! det lovar jag ;)♥ men när jag sitter vid mammas dator , för hon har dom där ;)<3
menmen ,
hare bääst så länge ! ;dd♥♥
kramiisar//coolacajsa (yy'♥♥

Kommentarer
Postat av: Jessie

förlåter dig älsklingen<3

2011-01-19 @ 21:07:34
URL: http://jessiicaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0