chacha bloggen ;)<3

idag har jag först vart i skolan som vanligt ;)<3
sen efter skolan gick jag o nea till mammis jobb och fick pengar ;)
så gick vi och fikade ;dd<3
kul älskling :*
sen gick vi ju hem till mig då ;)
så först fixade nea mitt hår och sminkade mig
så gjorde jag på henne (vi hade tråkigt så vi fixade varann )
så stack hon hem för hon skulle på träning , och jag stack till elelta , haha ;)<3
kuuuuul ;)
sen så gick jag hem (aa'<3
och nu sitter jag här ska snart in i duschen sen blire att PLUGGAPLUGGAPLUGGA :(
haha , har 12 glosor 5 frågor till engelska texten ,
matte och
läsa om australien och skriftligt förhör , och allt ska va klart tills på torsdag ! :o<3
men aja ,
ska väl in i duschen nurå ;)<3
så ,
hare bääst ;dd<3
kramiisar /coolacajsa (yy'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0