Tisdag :)<3

hejhej ;)
igår så va jag på teater och va på pappas jobb och duscahde ;p
för asså de va något med våran dusch , fatta inge :s
menmen..
haha , igår på teatern va de as kul !haha , vi körde typ nått där man inte fick prata något språk , bara typ hitta på något eget ! :ss<3
men kul vare :pp<3
nu kollar jag på sweet 16teen ;p<3
as kul :D<3
haha ..
ett band som öppträdde där hade samma gitarr som ja ;pp
haha .
fast nu e roomraiders :dd
haha ,
men ikväll ska jag o elelta o spela ;p
nice ;D
Men en sak bara.. jag har en väldigt pinsam kompis som jag älskar !:*
fast hon kan skämma ut en totalt.. och sig själv.. den tjejen jag snackar om e sjukt underbar.... min lovisa :*<3
pusshej/cajsalautner:*
en het bild på min älskling bara !
sexxy :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0