MSN :D<3

haha, eftersom att jag har lite tråkigt nu så tänkte jag skriva lite tråkiga saker !
Den tunikan jag har på mig nu köpte jag på hm på mellandags rean för 50 kr
och sen så har mamma fixat håret och jag har sminkat mig ;)<3
jag chattar med min älsklingjulia på msn, och david :p<3
fast david svarar inte för han spelar typ mine craft llr nått :p<3
så jag chattar med mig sj ist (aa'<3
haha
jag har jätte tråkigt och vill ha något att göra fast jag orkar inte göra något  xd<3
så lyssnar jag på jätte bra mysik (y'<3
Fonky fresh och b-rz :*<3
jag har typ alltid tråkigt, utom när jag e med mina kompisar:*
jag skka kanske hjälpa till med maten där nere, nej jag orkar inte !
mina favvo godisar e typ kolabönor mummmms !;D
mina kompisar e mitt liv !
nej, nu ska jag gå och göra något annat ;)<3
ha den bästa dagen och hoppas att 2011 blir ett bra år ;)<3
kramiisar/coolacajsa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0