JULLOV, chill ?

OM DET ÄR ;D
fy vad skönt, 3 veckors fritid 8)<3
va med kompisar, sov morgon paket o nytt år under 3 veckor ! :o fy asså, längtar värkeligen tills julafton !!! :o<3
och idag har jag vart i skolan typ till halv 11 -.-' onödigt att gå dit dårå !
Sen har jag vart med julia ;)<3
typ skrattade hela tiden ;d<3
sen så gick jag hem, och fixade lite så va jag med lovisa till typ halv 9 :p<3
Och nu har jag tittat på "ung & bortskämd". så jävla fjortisar dom 2 tjejerna e asså ! :o
o karolinas pappa bah skyddar henne hela tiden så att hon ska vinna ! :o
fy !
Nu sitter jag här för mig själv och lyssnar på en låt som får mig gråta :')<3
Den e så jävla underbar ! :')<3
men nu ska jag gråta vidare !<3
hare bääst ;D
kramiisar/hon som älskade han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0