Julafton(gillas !!<3

heej bloggen, hann inte göra något inlägg igår kväll när vi va hos pappa för såklart så glömde jag att ta med mig datan xd<3
menmen.. imorse när vi vaknade har vi som typ tradition att ett snöre e fast knytet i säng benet llr nått så föjler man det så ligger det paket efter vägen :p lite dåligt förklarat menmen..<3
sen så vid 13.00 så åkte vi hem till mamma, först åt vi lite mat  sen så plockade vi undan och så och tittade kalle anka -.-'
så öppnade vi paketen :D <3
jag fick ingen systemkamera :( men en massa andra kuliga saker :p som ett tomas sabo armband och 3 berlock, ett "C" och en "klacksko" och en "ängel" så fick jag en body lotion av gölliga lovisa :*<3
och massor av mera !
men ska dra o kika film med mammi o per :*<3
hare bääst o hoppas ni haft en rolig jul ;)<3
kramiisar/cajsah'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0