TORSDAG !♥

jajaemensan.. torsdag var de i dag ja..
vissa säger att det åskade och blixtrade inatt !?
men jag sov med fönstret uppet och jag hörde ingenting.. och jag brukar vara jätte känslig och livrädd för blixtrar och åska !:s
menmen.
sen idag hade vi vikarie också..
och kl 10 skulle vi till csk(centralskolan) och sitta i aulan när dom nya lärarna presenterar sig och så..
sen gick vi runt och tittade i alla salar och så ;)
ska bli riktigt kul att börja 7an :D
men jag var mest med julia och linnea idag :*
äså grymt ruuuliga tjejer asså , inte en stund som man inte skrattar med dom !och imorn efter skolan ska jag och linnea va :D
wiie,
men ajja ,
och imorn kommer vicky tillbaka :D
yey ;D
menmen.. nu ska jag överföra bilderna sen igår innan mina små vänner får damp utbrott ;)
och juste, idag har jag vart i stallet , de va kul :D
saknar alla fina hästar därifrån :*
men aja ..
pusss

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vad var du på för stall? :) <3

2011-05-12 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0