Dream out ! And never say never ♥

har kommit hem för en stund sen.
och nu har jag as boring , måste träna på att gå ! annars kommer jag se helt reathard ut :s
hehe , men jag ska skriva ner min vecka:
Måndag (idag)- ska snart duscha !
tisdag- skola sen, SOLA !
onsdag- skola sen, SOLA !
torsdag- då skulle de inte bli lika fint väder så då gör jag något annat
fredag- SOLA !
lördag- SOLA !
söndag- SOLA !
och aa , ni ser att de e ganska mycket sola !
men jag ska inte sola precis hela dagen !
för jag ska ju göra lite annat !
menmen , nu ska jag träna på att gå ;)
vi hörs.
pusss

Kommentarer
Postat av: gabriella

du ser så snitsig ut så då du movar;)

kram världen sötaste coolaste Cajsa.//MOSTER

2011-05-30 @ 20:39:03
URL: http://hemmapadunderbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0