snälla bli min ♥

Jag har gått och blivit kääär i en låt !! snälla bli min- veronica maggio .
jag avgudar veronica maggio ! hon är så himla cool ! för hon är sig själv !
älskar hennes röst också !!
menmen. pappa väckte mig 09.45 :oo
för tidigt jue !!
men jag ska byta om sen ska jag nog ringa till elelta, tror att vi ska gå ut på en lång morgon promenad.
vi har tänkt oss att vi ska bli nyttigare under sommarlovet.
hehe ;))
så vi ska sluta med godis , nästan helt ! och vara så nyttiga som möjligt !;)
wish us good luck !!
men nu ska jag ringa henne !!
pusss
asså , jag vet att de inte ser ut som om jag inte har någon tröja men jag har en tubtopp så den syns inte !;)<3

Kommentarer
Postat av: Elelta

vi går på måndag morgon,sen på tisdag !:) och mer

men låten kommer från mig !:)<33 Ja , jag vet att jag har bra musiksmak

2011-06-19 @ 13:02:57
URL: http://eleltatella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0