Dag 1- presenterar mig själv

hej, jag heter cajsa för er som missat det.
Jag fyller 13 i höst (jag kan inte råför att jag föddes sent :(!!)
Jag ska börja i klass 7a.
mina föreldrar skildes när jag gick i 3an.
jag älskar mina kompisar och min familj !
Det är det bästa jag har !<3333
Jag älskar också att fota. men mina bilder är alleres förstora. så dom går inte att ladda upp här på bloggen !! :((((((((
Jag är livrädd för små kryp och sånt.
jag vill bli frisör eller fotograf när jag blir stor.
Min mamma är en av mina förebilder !
de va väl typ de ?<3
pusss


Kommentarer
Postat av: Amanda / panda :D<3

varför skriver du inte att du älskar OSS men du kan göra det till andra människor :(<3



FACEDROP :'(

2011-06-22 @ 01:24:44
URL: http://looveeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0