we are the perfect two<3

kom hem halv 2 :)
har vart och spelat på FH hela dagen :)
de va kul :D
och där träffade vi amanda lundin från fagersta som va med på lägret :)
shyst cheyy ;)
bilder kommer förhoppnings vis senare ;)<3
menmen..
det är grymt fint väder men det blåser som fan. jag som hade tänkt mig att ligga ute och steka hela dagen..
fick en kommentar också som ja tänkte svara på nu !
Maggie om pluggg:
VARFÖR SLIPPER NI SKOLAN? :O<3
IP: 90.227.86.93

sv: för att vi skulle spela i gammla FH ! hela dagen ;)<3
och de va bara jag elelta linnea B och agnes A  och några små skitar och fagge ;)<3


min nya älskade låt 
http://www.youtube.com/watch?v=-lLvtydTM78
underbar !<3
menmen , nu måste jag dra ,
pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0