tröttt.

hej jag är trött.
men klockan e inte så mycket ju ?
haha , har nyss gjort klart so arbetet,  eftersom att min kära kompis (som jag gör so arbetet med)
inte har gjort ett piss så ligger vi lite efter så aa ,
jag fick ta hem det och göra klart allt.
lite irriterande.
menmen.
aja , idag i skolan va de ganska okej.
vi fick glass på bilden av våran lärare för att hon tyckte att vi va så bra och vi var den ända klassen som hon trivdes bäst med !:)
tack biggan :)
sen efter skolan åkte jag och lovisa och köpte mjukglass. jag älskar de !
sen så åkte vi hem och hämtade badkläder och åkte och badade ;)
kallt..
så nu sitter jag här, och jag dör om jag är sjuk på skolavslutningen ! :(
hehe , men bara att hoppas på de bästa !
men på fredag ska jag iaf sticka med eleta till avesta och handla lite måste ha en kofta till avslutningen ! och smycken !!:D
hehe ,
sen kanske de blir att sova hos henne så sover hon hos mig lördag-söndag ;)
om vi får asså.
men de tror jag väl ?
hehe.
men aja ,
nu ska jag städa upp lite på mitt rum !;)<3
i miss u , and i miss your smile♥

någon gammal random bild men aja.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag trodde du ville gå på våryran med mig sabina och michelle :'(

2011-06-01 @ 13:53:15
URL: http://looveeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0