Tisdag :)<3

Idag var de typ någon utedag, med nått och forboll och självklart 5-kamp , de va den våran klass skulle göra;)
station 1: man skulle först stoppa en marshmallows i munnen och säga "frizze bubbelkatt" sen 2 marshmallows osv..
station 2: man skulle hoppa i stora soppåsar fram till en linje sen skulle man kasta tennisbollar i olika hinkar som gav olika poöng.
station 3:man skulle sprina till en hink och ta upp äpplen med munnen som låg i vatten och flytta till en annan hink.
station 4: man ska spinga mellan 2 koner med en galge mellan knäna ( de värkar skit svårt !)
station 5: man ska först doppa huvudet i en hink med vatten sen springa till en annan hink med mjöl och leta efter sockerbitar med munnen.  ( våran station :D)
hehe , de va kul !:)
vi slutade 1 idag , häääärligt !:)
sen efter de va jag med moa , min lilla sötsak !:*
vi har vart och fotat så nu ska jag ta och överföra bilderna och redigera lite;)
pusss
sööt
hehe,  min läpp ser lite miffo ut för samme sparkade mig på den idag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0