mamma<3

mamma , jag älskar dig !
du är som min bästavän<3
jag kan prata med dig om precis allt !
för jag vet att du lyssnar, och har jag problem med kompisar eller killar eller nått.
så kan jag prata med dig !
för du kommer jämt med så bra förslag (änen om vissa är hopplösa)
så är du bäst i hela världen !
jag älskar dig så sjukt mycket !
vi kan ju ha våra diskutioner men vi blir alltid sams,
du kan ju också vara ganska pinsam, det är de man får stå ut med när man har mammor..
som till exempel när vi gick och handlade på konsum så stog feddan och några andra där och freddan bah
- tja
mamma
- tjenare freddan! hur äre ?
lite pinsam situtaion . menmen,
vi kan ha så himla kul tillsammans !
men vi kan också vara riktigt sura på varann.
du är den mest bästa mamman i hela världen och jag älskar dig enormt mycket !
jag älskar dig mamma du är  bäst<3
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0