if i got you , i don't need money

helgen har vart amazing !(bilderna kommer senare)
jag kom hem idag vid 1 ?
sen så vart jag lite irriterad för jag trodde att jag hade tappat mitt linsskydd .
Och sen skulle jag och pappi åka till Elgiganten och köpa ett nytt och en väska till kameran , men så hittade jag den i bilen ! xd
men då åkte vi till avesta ;)
och då hittade jag ett par rosa högtalare till datan och dom passar perfekt till datan ! (datan är ju också rosa)
men pappa hade inte med sig så mycket så jag ska få dom någon annan gång ;)
o sen åkte vi hem , då låg jag och solade lite sen tröttnade jag på de så jag bestämmde mig för att gå ut och fota , men de va så tråkigt för jag va alleres själv :(
så då gick jag hem igen , och då cyklade jag till mamma och hämtade ett linne och sen åkte jag hem igen , och då ville min granne att jag skulle klippa doms gräsmatta , så då gjorde jag de..
booring , men man tjänar pengar på de ;)
60:- för varje gång och jag ska göra de om ett tag igen ;pp
så nu har jag ätit pizza (vegetarianisk) och nyss duschat ;)
och nu är det inte så långt kvar tills vi slutar 6an :D
men nu ska jag dra,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0