grymt lyckad kväll igår !!:D

igår vid halv 3 typ ?
så satte vi oss i bilen , och pappa , bah ta med dig kameran !
jag visste inte ens vart vi skulle !?:o
men jag tog med den . och sen sa pappa att vi skulle till stockholm .
så såg vi en storgolfbana , pappa bah : Här är de !
jag och clara bah: VAH !?
fast sen sa han att han skojade ;)
så parkerade han vid någon hamn.
sen så gick vi en bit. så såg jag grönan och jag började typ hypervetilera.
sen när vi kom fram så såg jag att de va en affich (stavining) på danny ! så stog det 27/5 20.00 på storascenen !
jag bah : pappa pappa pappa !! det är idag!!! :DDD
ååh :DD
ni fattar inte hur glad jag blev !
jag stog på allra längstframme :DD
jag träffade nåra "kompisar" som började prata med mig. Och de va den bästa kvällen på länge :D
vi hade så himla kul ! sjöng-skrek i varje låt och de va grymt kul ! han sjöng en låt och så sa han " in your eyes i'm home" och tittade på oss ! då skrek vi som mest ! sen efter sista låten stack jag och clara och åkte vilda musen :d
den va rolig :D
de va så hög musik att de bara dunkade i fötterna !;)
men aja .
nu ska jag gå till mitt rum och städa ( kan behövas ) och sen packa för vid 3 drar vi till mamma :D<3
pusss
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0