FREDAG :D♥

hejhej , igår va vi ju vid laven :D
de va as kul ! men högt !
fast jag gick hela vägen upp , stoltast.com
sen stack vi till unkan och jag emma och nea va kvar till 7 typ bara ;)
jag skulle hem då :(
aja , idag va de chill , 1 lektion i klassrummet sen unkan rast och sen slöjd ( är snart klar !)
sen lunch ochså elevensval ;)
sen stack vi till parre. och nu sitter jag här och ska snart gå och köpa dricka :D
och imorn sticker jag till sabina och grattar henne :*
fjortisssss :*



De stod i dussintal, tätt, tätt tillsammans och tittade upp mot himlen. Klädda i sina finaste söndagskläder, med Bibeln uppslagen. Det var den 6 september 1994 och Harold Camping och hans anhängare väntade på Jesus Kristus.

Han kom inte.

Räknade fel

.
När dagen var till ända konstaterade den 89-årige bibelkännaren och domedagsprofeten att han ”kanske räknat fel”.

jävla senila gubbe ! -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0