any where you are, i'm near♥

jag bara älskar denna låt ! :')
http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4
en av mina favoriter just nu !
men eftersom att jag har as boring så skriver jag vilka bloggar jag läser :)<3
  • www.looveeee.devote.se
  • www.michellek.devote.se
  • www.sabinave.devote.se
  • www.eleltatella.blogg.se
  • www.maalinl.devote.se
  • www.llouiceolsson.blogg.se
  • www.fannybergmann.blogg.se
  • www.miliitheone.blogg.se
  • www.juustiinbiiebernoveller.blogg.se
  • www.taylorlautnerdaily.blogg.se
  • www.linafoto.blogg.se
  • www.linnearenfors.bloggplatsen.se
  • www.anderssonnn.blogg.se
  • www.aaaaliice.blogg.se


aa, de va några ;)
så är det lite mer twiligt och taylor bloggar ;)
hehe ,
men aa , ni får ingen bild på min facelook idag !;)
för just nu sitter jag med mitt head-set för jag lyssnar på musik och jag har spräckt mina datahögtalare.. ibland undrar jag hur jag lyckas.
men aja , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0