Söndag ;)<3

idag har jag inte gjort så mycket,
först va vi och tog pass, sen så gick vi och fikade och gick in på picaboo ;)
sen åkte jag hem och så åt vi . sen så stack jag och linnea till noren så då kom moa också :)
sen kom victor så efter de kom frida och senare kom filip :)
så va vi där och badade lite och så , sen stack vi hem och jag linnea och moa stack till unkan men de va bara vi där så vi åkte igen..
då åt jag sen åkte vi och kollade på victors fotbollsträning höll typ på att frysa ihjäl.
sen stack jag och frida till unkan sen typ åkte jag hem. Och i veckan ska ja inte göra ett skit. förutom att eventuelt att michelle bina och pandan kommer hit !!:DDDDD
men nuu ska jag dra
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0