grönan, HERE WE COME !!:D

Idag har jag inte setat vid datan någonting. förutom nu då.
Men jag har tillbringat hela dagen utomhus !!:D
så förvänta er inte så mycket bloggning denna vecka :D
det kommer bli så grymt väder !!!:D
menmen.
imorse har jag vart ute och gått med elelta runt sjön !:)
idag har jag vart med johanna julia och moa nere vid noren :)
de va as skönt !! men ja solade bara . för jag får inte blöta mitt sår :(
men, sen stack vi till unkan och anmälde oss och så ;)
de kommer bli så himla kul på grönan !!
men sen stack vi tillbaka till noren och jag forstatte sola.
så åkte vi tillbaka till unkan och gjorde typ inte så mycket. sen så stack jag hem och åt.
och nu ska jag hem till mamma och prata med fannys mamma och sen så ska vi boka biljetter :d
sen sticker vi till frida :D
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket datum är det ni åker till Grönan? :) <3

2011-06-27 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0