god morning ;)

har vaknat för en stund sen , elelta hade visst gått upp kl 4 inatt och sen typ 6 ??
hehe , men jag vaknade typ vid 9 för för solen lyste in i hennes rum !:(
heheh ,
men snart ska vi äta frukost så kommer julia hit vid halv 11 så går vi och köper bssbiljetter ;)
nu ska jag fixa mig ;)
och eleltas platttång är borta så jag får gå med uppsatt idag med ;)
har inte nyckeln hem till pappa för den e  hos mamma och då måste jag cykla ända till mamma sen till pappa sen till elelta om jag ska platta håret s de får bli uppsatt ;)
men nu ska jag gå och fixa klart mig ;)
pusss




söta julia :*



så söt !:*<3

Kommentarer
Postat av: Eleltaa

Du kunde väll ta en annan bild ??:)<3

2011-06-04 @ 21:41:40
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0