Moas place ♥

Sitter hos moa nu och passar barnen som tittar på glee:)
haha , men idag när vi åkte och kollade på tapeter så sa jag att jag ville ha en fotovägg som fondvägg med typ new york city. Hon tog fram en katalog och visde mig bilden. jag blev kär jag älskar den redan !!
haha , och moas hus är omringat av snygga killar !!;)
hahaahahahahahh !!

fick en söt liten kommentar av julia !:)


Juliasomärbäst! om Nu ska jag städa upp på mitt rum:
Ha new york den var coolast !<3 ;)


sv: jag har beställt en new york fototapet !;)
ingen av dom 2 jag la ut ! kan leta efter en sån bild på google när ja kommer hem !;)
pusss


Kommentarer
Postat av: Juliasomärbäst!

kik han var ju skit FUL ;)♥

2011-07-02 @ 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0