lillpotäten och fotboll !:D♥

Idag va jag med moa hela dagen..
vi hade as kul !!!:DDD
vi va med moas granne lillpotäten !:)
så spelade vi fotboll :))
han är as grym !!
och imorn ska jag hem till moa för då ska vi va med han och en annan !;)<3
nu är jag och moa gifta på facebook !:**
loveu my wife !!:*<33
menmen. förvänta er inte så mycket bloggning i veckan ska göra lite saker !!:)
Måndag: moa :)<3
Tisdag: moa och sova tills onsdag !!:D
Onsdag: GRÖNALUND !:D<333 va med moa johanna och julia !:)<3
Torsdag: vetinte¨
Fredag: vetinte
Lördag: vetinte
Söndag: hem till pappa

På dom dagarna som de står "vetinte" på dom ska jag säkerligen va med moa eller nått !;)<3
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0