TORSDAG !♥

heej bloggen , idag hade vi glos förhör , (alla rätt) ! :D
haha , sen så hade vi typ vanliga lektioner och musik ,
så va vi på teater , som sög man fattade ingenting ! ;s♥
haha , så typ hade vi svenska prov.......OCH JAG HADE ALLA RÄTT :D♥
haha ;)<3
så hade vi "gruppens val" då typ va det milis grupp så skulle vi ju köra musik guiz , hhahahaha  asså wille och emil b sök till talang 2011 eller , sök hjälp ! xd
den längsta dagen vare också ;(<3
haha , men sen så gick jag hem med the muppers ;) emil b (gick hem vid ica) så vare wille simon och lovisa ;d
haha , vi köpte munkar (yy'<3
haha  så gick jag hem och precis när jag kom innan för dörren så skulle per clara och fanny åka ;o<3
men aja , ska väl lägga upp dagens heting sendå :)<3
haha  , vem ska det bli , hmmmmmmm......♥
men aja , ska vara barn vakt åt min älskade lilla syster :*
hare bääst ;dd
pussochhej :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0