hhej bloggen ;)<3

Idag vaknade jag typ kvart över 9 ;oo<3
men sen så gick jag upp och åt lite frukost ;p så satte jag mig vid datan sen så ringde jessica v och undrade om jag ville va banvakt åt lillen ;d och det ville jag så klart , så ville hon att vi skulle åka pulka i tingshus parken bakom ica ;d<3
då får vi väl göra så då ;pp<3
Ni kan ju kanske komma förbi och va lite sociala med mig (aa'<3
haha , så har ju jag vart jätte duktig och städat mitt rum ;o<3
men bara för att mamma fyller år idag , så grattis mammi :D<3
Lillen är såå duktig att klä på sig själv ;pp<3
haha så söt gumman :*<3
men ska fixa mig lite nurå ,
hare bääst ;dd<3
kramisar/coolacajsa (yy'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0